söndag 13 november 2011

we are the people who rule the world.

det är en vecka kvar nu. idag har jag ångest över det.
jag kommer sakna min familj så otroligt mycket. alltså jag förstår inte ens.
men det är bra. det blir ju hur bra som helst.
jag kommer ha det så himla bra.

får panik över att jag inte kan liksom uttrycka att jag kommer sakna dem tillräckligt mycket bara.
men jag får väl ta och försöka.

var hemma hos morfar idag. det var så himla mysigt. vi kollade igenom hans och mormors gamla fotoalbum. jag saknar henne helt otroligt mycket. det är fortfarande jättekonstigt. andrea ska skanna in dem på datorn har vi bestämt nu. det tycker jag blir bra. förresten, andrea, kolla i farmors album också. det var ju fina bilder där också.

bara för det så lägger jag upp lite fina bilder som jag har skannat in förut. synd att vi knappt har några på farmor och farfar bara.












nu ska jag rycka upp mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar